忍者ブログ
カレンダー
04 2024/05 06
S M T W T F S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
注意事項とお願い
このブログは2年を経て復活いたしました。 更新の方はぼちぼちと滞る事が多いと思いますが 好きな事を目いっぱい書いていこうと思います。
勿論某アイドルグループの事も! 海外ドラマは斜め思考の邪妄想で見ています。 そんな管理人の病的ともいえる妄想吐き出し場です 免疫のある方のみ遊んでやってください。
同性愛的要素、大人なトークを多く含みますので、不快を示す方、義務教育を修了していない未成年の方は閲覧をお控え下さいますようお願いします。
また、萌、などの腐女子発言も頻繁に出てきます。そういった事の理解出来る方、大人のジョークの分かる方のみ入室お願いします。
注意事項を守らず不快な思いをされてもこちらは一切責任を負いません。後は自己責任でお願いします。

使用しています画像、文章の権利に関しては、著作権及び肖像権に帰属します。掲載している画像、文章等の無断転載は禁止です。
リンク
Maillform
ご意見・ご感想ありましたら、気軽にどうぞ♥ お返事はブログ内記事にていたします。 ※但し悪戯・中傷・迷惑・宣伝広告等のメールは一切受付けません。
Powered by NINJA TOOLS
アクセス解析
ブログ内検索
[537] [536] [535] [534] [533] [532] [531] [530] [529] [528] [527]
×

[PR]上記の広告は3ヶ月以上新規記事投稿のないブログに表示されています。新しい記事を書く事で広告が消えます。

James Sutton Interview

Channel4のHollyoaksの公式サイトにジェームズ・サットンのインタビュー記事がUPされてました。
クレイグ役のガイが降板と決まった時は数ページに及ぶインタビュー記事がUPさてたような気がするんですけど、案外少ない・・・・。
と言うことでインタビュー内容などはこちらからどうぞ

以下から大まかな内容をサクっと訳してます。
適当に書いてますんで、参考にあまりならないかも・・・

 

拍手[0回]


An Interview With James Sutton Monday 7 July
ジェイムズ・サットンにインタビュー 7月7日(月)

We caught up with HOLLYOAKS favourite James Sutton to find out why he's decided to move on from John Paul and leave HOLLYOAKS... 
私達は彼が何故ジョン・ポール(JP)から退き、Hollyoaksを去ることに決めたのかを知るため、Hollyoaksについてジェームズ・サットンにインタビューした。

* * * * * * 以下からインタビュー * * * * *
Why have you decided to leave HOLLYOAKS
■何故、Hollyoaksを去ると決めたんですか

I've always been quite ambitious and there is so much more that I want to do. I want to do theatre and drama and film and I just want to spread my wings a little bit.
僕は常に向上心を持っていて、もっと多くの事を学びたいと思った。舞台や映画でもっと自分の演技の幅を広げていきたいと思ったんだ。

So what can we expect from your leaving storyline?
■私達は貴方が去った後の筋書きに期待することが出来ますか?

Lots of thrills and spills really! It's very exciting, I've only just read the scripts and it's great. They've put a lot of time and effort into it and because they have brought Guy (Craig) back and stuff it's all going to tie together really well. And of course the Father Kieron element as well!
それは本当に沢山のスリルが満点だったよ。とても刺激的なんだ。僕は丁度今スクリプトを読んだんだけどとても凄かった。彼らはそれに多くの時間と労力をつぎ込んでるんだ。そして彼らがガイ(クレイグ)を戻したことで、全てが結び付けられるんだ。勿論キーロン神父もね。

The fans are really excited about Guy's return and they have been talking about it a lot on the forums. Were you pleased to hear that Guy was coming back?
■ファンはガイが戻ってくる事に興奮しています。そして彼らはフォーラムでその事に関して多く話しています。ガイが戻ってくると聞いて貴方は嬉しかったですか?

Yeah, yeah definitely. Me and Guy get on great and we had a blast the first time round. I always kind of hoped that he would come back for my ending. You know, we have done some stuff together that we are both really proud of so I hope that we can pull it off again! 
ええ、本当に、勿論だよ!僕とガイがいい感じに年を重ねて、最初のシーンは
それに僕の最後の出演に彼が戻ってこないかなってちょっとだけ願ってたんだ。僕達はまた一緒に仕事が出来て、僕は誇りに思うよ!
 
Have you had any input into John Paul's exit storyline?
■JPが退場する筋書きを自分からアドアバイスをしましたか?

Not really. I think Bryan (Kirkwood, HOLLYOAKS Producer) has had a pretty clear idea for a long time of where he wanted to take that storyline so I kind of knew where it was going. But as far as input goes I just do as I'm told.
まさか!僕はブライアン(カークウッド、Hollypaksのプロデューサー)がJPをどうするかというのを長い間、かなりはっきりとしたアイデアがあったと思ってるんだ。でも、アドバイスについては、僕は言われた通りにやるだけだよ。

Would you rather see John Paul end up with Kieron or Craig?
■JPはキーロン神父とクレイグどちらで終わると思いますか?

I couldn't say really! I know Guy (Craig) and Jake (Kieron) have both got their own fans now so I wouldn't want to offend either band of people! But they are both great.
僕は言えないんだよ!知ってるでしょう、ガイ(クレイグ)とジェイク(キーロン)にはそれぞれファンがいて、そのどちらのファンも怒らせたくないんだよ。でも彼らどちらとも素晴らしいからね。

 What have you enjoyed most about your role as John Paul?
■JPとしてあなたが一番楽しんだのはなんですか?
I feel like I have learned a lot. I love acting anyway but I have learned so much acting everyday…it's like any job really. I feel really good now, a lot more confident and that's something that I'll take away with me.
僕は、沢山の事を学んだよ。僕は行動する事がすきなんだけど、いつも沢山学ぶので、毎日・・・それはどんな仕事もそうだけど。僕は本当に今自信に満ちてるんだ。そしてそれを持って去ることができる

Is there any chance of John Paul returning in the future?
■JPとして戻ってくる可能性がありますか?

Never say never.
絶対言わない

What are your plans for the future?
■今後の予定は?

My plans for the future...hmm I want to play some different characters now. I just want to see what else I can do really.
僕のこれからの予定・・・・うーん、僕は今幾つか違う役柄を演じてみたいんだ。ただ、僕が本当に出来るのかどうか見てみたいんだ。

Are you moving down to London?
■ロンドンに移る予定は?

No, I'm going to stay up here. I've bought a flat and I've signed up with a modelling agency. Most of my friends are here anyway so I'll be sticking around for a bit.
ないよ。僕はここにいるつもりだよ。アパートを買って、モデルエージェンシーに登録したんだ

To find out more about James Sutton check out his cast profile.

PR
この記事にコメントする
お名前
タイトル
文字色
メールアドレス
URL
コメント
パスワード
忍者ブログ [PR]